FANDOM

Jestem największym fanem Pinkie Pie i Rainbow Dash. Znaczy, byłem największym fanem Pinkie - do momentu, w którym wydarzyła się pewna historia. Ale po kolei:

Zaczęło się, kiedy włączyłem komputer i znalazłem ikonkę pliku .avi o nazwie "Cupcakes". Pomyślałem, że z pewnością będzie z udziałem Pinkie, ponieważ uwielbia piec babeczki. Myślałem jeszcze, że będzie z udziałem Rainbow Dash, która jest jej najlepszą przyjaciółką. I miałem rację. Postanowiłem, iż odtworzę ten plik, jednak komputer odmawiałam mi posłuszeństwa i uparcie odmawiał załadowania go. Pomimo to, próbowałem, i sukces - wreszcie otworzyło się. Zauważyłem Cukrowy Kącik, a na jednym schodku  stała moja ulubienica Pinkie i krzycząc, pytała latającej Rainbow, czy pomoże jej w pieczeniu babeczek. Rainbow spodobał się ten pomysł i wylądowała na ziemi, po czym weszła do Cukrowego Kącika. Pinkie stała za ladą i ucieszyła się na widok Dash. Wtedy RD robiła to, co miała, i kiedy chciała już upiec babeczkę, różowy kucyk uderzył ją młotkiem w głowę i powlókł nieprzytomną Dash do jakiejś ciemnej piwniczki. Bardzo mnie to zdziwiło, a nawet wystraszyło, jednakże wciąż oglądałem z ciekawością.

Po zawleczeniu do tajemniczego pomieszczenia Pinkie przypięła Dash do jakiegoś stołu. Później pegazica zaczęła się budzić i wtedy z jej punktu widzenia została ukazana Pinkie, z tym że miała inną fryzurę - jej włosy były proste, co zapewne oznaczało, że "obudziła się" w niej Pinkamena - jej mroczna strona. Rainbow nieco się przestraszyła, ale Pinkie powiedziała, że nie ma się czego bać.

Jednakże, wbrew swoim zapewnieniom Pinkie, a właściwie Pinkamena wzięła skalpel i zaczęła wycinać znaczek Dash, będąc w doskonałym humorze - sprawiało jej to przyjemność. Przerażona Dash próbowała dowiedzieć się, dlaczego przyjaciółka jej to robi - nie usłyszała jednak odpowiedzi. Co gorsze, nie widziałem nawet, aby oprawczyni tęczowogrzywej miała wyrzuty sumienia!

Potem było już tylko gorzej - nie będę wam nawet mówić, jakie inne tortury Pinkie wyrządzała Rainbow. Bardzo mnie bolało, że to robiła i tak jak Dash, nie miałem pojęcia dlaczego - przecież są najlepszymi przyjaciółkami! W wyniku coraz bardziej obrzydwliych wydarzeń miałem już dość tortur i próbowałem zatrzymać odtwarzanie, jednak program nie miał zamiaru zamknąć pliku. Na szczęście, w końcu Pinkie skończyła tortury, a zamiast tego zaczęła coś szyć. Wtedy ogarnęło mnie przerażenie - zrozumiałem, że to co szyła, to była sukienka ze skóry zarówno Dash, jak i zapewne innych wcześniej zabitych kucyków.

Kiedy film się skończył, chciałem usunąć ten plik. Okazało się, że nie jest to takie proste. Kiedy próbowałem się go pozbyć, nagle pokazał mi się biały ekran i wyskoczyła twarz Pinkameny z krwią na twarzy i psychopatycznym uśmiechem, następnie napis "Przygotuj się na śmierć!", po czym znów pokazała się sadystyczna Pinkamena, a towarzyszył jej mrożący krew w żyłach, wyjątkowo realistyczny wrzask. Kiedy początkowy szok minął, próbowałem zamknąć program, jednak to nic nie dawało, komputer nie reagował nawet na kombinację Control+Alt+Delete. Kiedy to nic nie dało, spróbowałem zresetować komputer, niestety nawet to okazało się daremne. W końcu nie wytrzymałem i po prostu zacząłem płakać, szybko jednak mój płacz przerodził się we wściekłość i wrzasnąłem "Przestań wreszcie!" i z całej siły walnąłem w klawiaturę - o dziwo, Pinkamena i wrzask zniknęli, a obraz powrócił do normy. Odetchnąłem z ulgą i wyłączyłem komputer - miałem dość wrażeń jak na jeden dzień, chciałem zapomnieć o tym co się wydarzyło. Próbowałem oglądać komedie i rozmawiać z przyjaciółmi, jednak niewiele mi to dawało, dlatego włączyłem jakąś uspokajającą muzykę i poszedłem spać, nie myśląc o dzisiejszym horrorze.

Następnego dnia z pomocą przyjaciela znającego się na komputerach i po dość dużych wysiłkach udało mi się usunąć ten przeklęty plik. Od tamtego czasu już nigdy nie popatrzyłem się na twarz Pinkie i zawsze, kiedy oglądałem odcinek My Little Pony, zasłaniałem sobie oczy, żeby nie patrzyć na tego kanibala, który zjadł babeczki z Rainbow.